serwer Redemptor Hominis
Założenia:
1. Sprawdzenie inwencji i zaradności w sytuacjach kryzysowych.
2. Nauka walki różną bronią.
3. Poprawa siły, wytrzymałości, sprawności.
Test:
Na inwencję:
- cel ochraniany przez kilka nieruchomych kukieł i dwie osoby (opcjonalnie jedna), kolejne dwie (opcjonalnie jedna) starają się uszkodzić cel, w jaki sposób tylko chcą.
Do zdobycia 20 punktów
Napastnicy zaczynają z 0 pkt i mogą je zdobyć przez:
-Zabicie celu w możliwie humanitarny sposób ("Nie jesteśmy rzeźnikami" - Sevhard) - 5 pkt.
-Zero strat atakujących - 5 pkt.
-Zero strat po stronie obrońców - za wyjątkiem celu - 5 pkt.
-Szybkość akcji i ewakuacja (zarówno w wypadku powodzenia, jak i niepowodzenia) - im szybciej, tym lepiej - 5 pkt.
Obrońcy mają na początku 20 pkt:
-Cel martwy - -5 pkt
-"Śmierć" obrońców:
- Jednego - -2 pkt.
- Dwóch - -3 pkt.
-Pozostawienie przy życiu/brak związania/aresztowania napastników:
- Jednego -2pkt
- Dwóch - -3pkt
- Limit czasowy - obrońcy muszą przetrwać dany czas, im szybciej ich cel/oni padną, tym więcej tracą punktów.
Całość na /roll, czas: 6 emot na drużynę, po tym czasie przybywają posiłki dla Obrońców i Napastnicy się ewakuują - nie zostaną złapani, to zyskują jakieś tam punkty mimo wszystko.
Zaradność:
-Losowo wybrane miejsce na ranę -> opatrywanie jej - pierwsza pomoc
-Sposoby na ewakuowanie się.
Walka:
-Sprawdzenie technik zarówno na kukłach jak i w bezpośrednich walkach
-Strzelectwo: zza zasłony, z tłumu i normalne.
-Walka wręcz.
Siła, sprawność, wytrzymałość:
-Ćwiczenia regularne na sprzęcie + bez niego
-Test sprawnościowy (ale to chyba kiedy indziej, bo by się za bardzo przedłużyło)
-Zabawa z rozbujanymi workami na linach
Offline
Chcę widzieć jak to przeprowadzasz w grze... ale ok.
Dodatkowo:
Test sprawności w biegu z przeszkodami (z bronią) - 5 pkt.
Test użycia broni palnej w trudnych warunkach (na gumowe kulki) - 5 pkt.
Test walki bez broni (że na pięści 1:1) - 5 pkt za nieprzytomnego przeciwnika.
Test walki konno - jak jechać, żeby się nie zabić przez płotki - 5 pkt.
Offline